L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) té una clara vocació de servei a la ciutadania i una voluntat de facilitar la gestió de tràmits administratius i atendre les sol·licituds d’informació per convertir-se en una finestra única. Amb l’OAC es pretén oferir a la ciutadania un servei de qualitat en el tracte rebut, en la informació facilitada, en la resposta a les seves expectatives, en la canalització de les seves queixes i suggeriments d’una forma segura, eficaç i efectiva.
Què fem?
Alguns dels tràmits que es podran fer de manera presencial són el registre o l’inici d’expedients amb la comprovació de la documentació, com també la consulta de l’estat de cada expedient. Òbviament, es podran formular consultes, queixes o suggeriments que seran recollits i codificats per al seguiment de la resposta.
A qui ens adrecem?
A totes les persones de fora i dins de la nostra comarca per crear un nou model de relació amb els ciutadans i les ciutadanes, basat en criteris d’eficàcia i qualitat i amb un tracte totalment personalitzat on es facilita tota la informació necessària per resoldre les peticions plantejades.
Als ajuntaments, associacions, entitats on el nostre compromís de gestió i coordinació sigui àgil i eficaç.
Com podeu accedir al nostre servei?
Presencialment, als dos punts d’atenció: Consell Comarcal del Berguedà i Oficina Jove del Berguedà
Per telèfon 93 821 35 53
Per Whatsapp 618 180 234
A través del web www.bergueda.cat
Per correu electrònic oac@ccbergueda.cat
Horari d’atenció
De dilluns a divendres 8:30h a 14h
I els dilluns i els dimecres de 15:30h a 18:30
Les visites es realitzaran per l’ordre de la Cita prèvia